مدرسه آیلتس ایران، مرکز آمادگی آزمون آیلتس IELTS

مدرسه آیلتس ایران ، مرکز تخصصی تدوین ، نظارت و برگزاری دوره های آموزشی هم راستا و هدفمند جهت شرکت در آزمون های داخلی و بین المللی (با تمرکز بر IELTS) و همچنین دوره های آمادگی برای آزمون آیلتس بوده و بر اساس همین هدف با همکاری برترین اساتید و مراکز آموزشی فعالیت خود را آغاز نموده است .

دوره های آموزشی مرکز تخصصی آموزش زبان انگلیسی مدرسه آیلتس ایران با هدف آمادگی آزمون آیلتس به صورت برنامه ریزی شده از ابتدای شروع دوره های زبان انگلیسی، هدفمند و متمرکز بر چهار مهارت لازم جهت شرکت در آزمون آیلتس بوده و منابع آموزشی مطابق همین برنامه انتخاب گردیده است. در طول دوره با برگزاری آزمون های منظم، پیشرفت متقاضیان محترم شرکت در آزمون آیلتس بررسی گردیده و در جهت رفع ضعف های احتمالی اقدام می گردد.

آزمون آیلتس

آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از باارزش‌ترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر تافل، آزمون آمریکایی، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون اولویت بندی داشته باشند. این آزمون به دست دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

انواع آزمون آیلتس

آزمون آکادمیک آیلتس – IELTS Academic

از نام این آزمون متوجه می شویم، آیلتس آکادمیک در وحله اول برای داشجویان و دانش آموزانی می باشد که به دنبال پذیرش در دانشگاه یا کالج پیش دانشگاهی هستند که زبان تدریس در آن به انگلیسی بوده و در آن زبان انگلیسی، در سطح متوسط است. مثلا اگر به دنبال تحصیل خارج از کشور در کالج یا دانشگاه کانادایی هستید، به احتمال زیاد شما نیاز به ارائه نمره آزمون آیلتس آکادمیک به عنوان بخشی از تقاضا نامه خود دارید.

با این حال، آزمون  آیلتس آکادمیک فقط مختص دانشجویان نیست؛ همچنین ممکن است بسیاری از متخصصان و متقاضیان شغلی در خارج از کشور در رشته هایی، به ارائه نمرات آیلتس آکادمیک نیاز داشته باشند. این امر به ویژه در حوزه پزشکی مصداق دارد؛ چرا که پزشکان، پرستاران، داروسازان و سایر متخصصان مربوطه برای کار در کشور هایی مثل کانادا یا استرالیا، به ارائه مدرک این نوع از آزمون نیاز خواهند داشت.

آزمون آکادمیک، نشان می دهد که شما فهم پیشرفته ای از زبان انگلیسی دارید. به طور خاص، این قالب، مهارت های ریدینگ و رایتینگ را که لزوماً جزئی از ارتباطات روزمره میان انگلیسی زبانان نیستند را مورد آزمون قرار می دهد. این آزمون را به عنوان مقدمه ای کوچک برای نوع زبانی که در تجربه شخصیتان در دانشگاه و کالج حین تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان با آن روبرو خواهید شد، در نظر بگیرید.

آزمون جنرال آیلتس – IELTS General Training

 اگر متقاضی مهاجرت عمومی در کشورهایی مثل کانادا، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و انگلستان هستید، آزمون آموزش جنرال آیلتس برای شما مناسب است! برخی از شرکت های چند ملیتی، از نمرات آیلتس جنرال برای تعیین توانایی زبان انگلیسی استخدام های خارجی، استفاده می کنند. این آزمون، توانایی های انگلیسی اسپیکینگ شما را در موقعیت های روزمره تر مثل محیط های اجتماعی یا کاری، ارزیابی می کند.